نکات کلی

 

یک چیز پیش این مقاله به یک وب سایت منفرد اشاره دارد که یا بصورت دستی با HTML ، CSS ، JavaScript و شرکت ایجاد شده است و یا بر اساس {individualized} سیستم مدیریت محتوای {CMS} است. ارقام ذکر شده فقط در سیستم مدولار می توانند به میزان بسیار محدودی تبدیل شوند.

محاسبات بر اساس تجربه شخصی من و گردش کار خودم است. سایر طراحان وب {یا حتی آژانس ها} قطعاً اعداد کاملاً متفاوتی را تعیین می کنند.

با این حال ، از آنجا که تعیین ارقام منطقی و / یا صادقانه در مورد این موضوع در شبکه جهانی وب دشوار است ، من این مقاله را نوشتم. داده های زمان تعیین شده فقط باید نمای کلی از میزان کار ایجاد یک وب سایت باشد ، چرا یک وب سایت خوب {در این مقاله به نام صفحه اصلی نیز متناوباً نامیده می شود} نمی تواند از آستین شما تکان بخورد و چرا ممکن است در ازای پرداخت هزینه بیشتر دامپینگ پرداخت کنید پیشنهادات نسبت به ارائه دهنده معتبر.

اگر خودتان در نظر دارید وب سایت خود را بسازید ، فقط می توانید از شاخص های این مقاله استفاده محدود کنید. متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد که من نمی توانم آنها را در هر گوشه ای وارد کنم. در نهایت ، مقاله باید به نوعی واضح و معنادار بماند.

بنابراین. از کلمات مقدماتی بس است. الان تازه شروع می کنم

کار مقدماتی

وب سایت تنها درصورتی خوب است که همه افراد درگیر از یک طول موج باشند یا حداقل هدف یکسانی را دنبال کنند. این دقیقاً همان چیزی است که کارهای مقدماتی در مورد آن است. شناختن یکدیگر جنبه بسیار مهمی است {در تجربه شخصی من}.

اول از همه ، ایده پردازی نظم روز است. فقط کافی است هر آنچه در مورد پروژه وب خود فکر می کنید بنویسید. در این مرحله همه چیز همان ارزش را دارد. هرچه اطلاعات بیشتری جمع کنید ، بهتر است. در عین حال ، شما باید کلیه مطالب مربوطه {آرم ، گرافیک ، عکس ، بروشور ، کارت ویزیت ، توضیحات شرکت را از فهرست وب و غیره} جمع آوری کنید. هرچه مواد بیشتری داشته باشید ، کار راحت تر است.

شما از کارهای ساده ای که می توانید برای تأثیرگذاری بر زمان اجرای وب سایت خود انجام دهید شگفت زده خواهید شد . اگر از همان ابتدا برنامه داشته باشید ، معمولاً از قبل یک مزیت رقابتی دارید.

همه این اطلاعات به تعیین هدف کمک می کند. باید اعتراف کرد مانند کتابچه راهنمای مدیریت پروژه خوانده می شود. اما در واقع اینگونه است که اگر هدف خاصی برای وب سایت وجود نداشته باشد هزینه های ایجاد یک وب سایت در واقع ارزش ندارد. اهداف البته می توانند متنوع باشند. به عنوان مثال ممکن است شما ...

  • می خواهند فقط ضروری ترین اطلاعات را ارائه دهند
  • فقط می خواهند خود را به شکلی جذاب {بدون هدف بیشتر} معرفی کنند
  • می خواهند مشتریان بالقوه را متقاعد کنند که با شما در تماس باشند تا بتوانند خود را در مورد خدمات شما متقاعد کنند
  • می خواهید اعضای جدید باشگاه را جذب کنید
  • می خواهید علاقمندان را به خرید یک محصول تشویق کنید
  • می خواهید خبرنامه خود را به گوش مردم برسانید
  • و غیره و غیره

بدون هدف ، وب سایت شما باید در تاریکی ایجاد شود و پس از آن بهینه سازی شود (بخشی از آن با هزینه قابل توجهی). بنابراین ، شما نباید این جنبه را آسان بگیرید.

طراحان وب دقیقاً به این اطلاعات وابسته هستند. این رویکرد (هم از نظر محتوا و هم از نظر طراحی) باید از جایی ناشی شود. در پایان روز ، تحقیقات بر اساس اطلاعات شما انجام می شود و رقابت {به ویژه} تجزیه و تحلیل می شود. این به نوبه خود بر مفهوم ، طرح و ایجاد متن تأثیر بسزایی دارد. هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس باشد ، زمان کمتری در روند توسعه می گذرد.

برای ایجاد یک قرارداد طراحی وب مناسب ، به هر حال اطلاعات لازم است.

مفهوم و طرح

وب سایت شما بر اساس این اطلاعات تراز می شود. او مفهومی دریافت می کند. این شامل طرح بندی و همچنین پیمایش و ایجاد متن است. شاید کاملاً ساده خوانده شود. اما اصلاً به همین سادگی نیست. سوالات زیر در اینجا مطرح می شود:

  • دوست دارید خودتان را چگونه معرفی کنید؟
  • گروه هدف شما از نظر بصری چه انتظاری دارد؟
  • گروه هدف شما چگونه معمولاً محتوای وب سایت را ضبط می کند؟
  • چگونه باید به گروه هدف خود بپردازید تا بتوانید به خوبی به آنها برسید؟
  • هدف اصلی شما چیست؟

بسته به وب سایت ، البته جنبه های دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام طراحی وب سایت در نظر گرفته شود. اینها فقط اساسی ترین ها هستند. آخرین نکته مهمترین است. تنها وقتی بدانید که واقعاً می خواهید با وب سایت خود به چه چیزهایی دست پیدا کنید ، وب سایت منطقی خواهد بود. در غیر این صورت فقط یک کارت ویزیت تمدید شده است (که می تواند موثر هم باشد).

علاوه بر مفهوم ، عمدتا چیدمان زمانبر است. چرا؟ زیرا این یک فرآیند خلاقانه است که فقط به میزان محدود قابل کنترل است. شما نمی توانید ایده های درخشانی را روی تردمیل تولید کنید. آنها اغلب اتفاق می افتند. گاهی هنگام خواندن متن ، گاهی هنگام مشاهده گرافیک یا هنگام بازدید از وب سایت رقیب. دقیقاً به همین دلیل است که ورودی محتوای شما بسیار مهم است.

صبر شما عامل زمان دیگری است. در کل مهم نیست که شما برای ساختن وب سایت خود چه مدت زمان صرف می کنید. بلکه بستگی به مراحل میانی دارد. آیا شما مثلا می خواهید

  • گزارشات مبهوت داشته اید؟
  • نسخه های متوسط قابل استفاده دارند؟
  • در فرآیند طراحی دخالت کنید؟

به طور معمول ، طراح وب شما در مورد چارچوب و طرح اصلی با شما بحث خواهد کرد. من شخصاً فکر می کنم این گفتگو بسیار مهم است زیرا در این مرحله بسیاری از سوerstand تفاهم ها {حتی اگر غالباً فقط چیزهای جزئی باشند} می توانند از دنیا خارج شوند.

البته ، چیزی شبیه به این فقط با یک ارتباط باز و صادقانه در یک سطح برابر کار می کند. دقیقاً به همین دلیل است که جنبه شخصی را بسیار مهم می دانم.

در پایان این مرحله شما طرح و مفهوم را تأیید می کنید و بنابراین برای پیاده سازی وب سایت خود حق انتخاب می کنید. در این مرحله ، شما باید به طراح وب خود اعتماد کنید {حتی اگر یک فرد کنترل کننده باشید. کنترل بیش از حد از طرف شما فقط باعث می شود همه چیز {غیرضروری} به بیرون کشیده شود.

پیاده سازی و برنامه نویسی

اکثر مردم فکر می کنند که این چالش برانگیزترین قسمت ایجاد یک وب سایت است. حتی نزدیک نیست کارهای مقدماتی و همچنین طراحی و طرح بندی کار اساسی است. برنامه نویسی در HTML ، CSS و Co دقیقاً همان چیزی است که طراح وب از {من قطعاً} بیشتر لذت می برم.

نوشتن متن در این مرحله به خصوص وقت گیر است. بسته به اینکه چه مقدار ورودی ارائه داده اید و چه اهدافی را دنبال می کنید {مخصوصاً از نظر قرارگیری موتور جستجو} ، این قسمت به وضوح می تواند زمان بیشتری نسبت به برنامه ریزی واقعی داشته باشد. به سختی می توان متن ها را 1: 1 تصویب کرد. آنها باید برای رسانه ها آماده شوند و عناوین مناسب به آنها داده شود. بسته به موضوع و ماده اولیه تهیه شده ، این کار بسیار وقت گیر است.

علاوه بر محتوای "عادی" ، صفحات منفردی نیز در هر وب سایت وجود دارد که در ابتدا حتی روی صفحه نیستند. چنین صفحاتی به عنوان مثال:

  • فرم تماس
  • حفاظت اطلاعات
  • ایمپرسوم
  • صفحه خطای 404

آیا به آن فکر می کردید؟ اینها همه صفحات مهم هستند. از یک طرف از طرف حقوقی ، از طرف دیگر از نظر بازدید کنندگان وب سایت شما. به طور خاص ، صفحه 404 {وقتی صفحه ای پیدا نمی شود} اغلب فراموش می شود. به عنوان یک کاربر ، دوست دارید اینجا چه چیزی ببینید؟ یک پیام خطای میانگین در قالب متن یا یک صفحه به درستی طراحی شده با اطلاعات بیشتر.

مثال پیش پا افتاده است ، اما امروزه می تواند به معنای تفاوت یک وب سایت خوب و متوسط باشد. در بدترین حالت ، بازدید کنندگان وب سایت شما ناخودآگاه چنین اشتباهات کوچکی را به قابل اعتماد بودن کل شرکت شما منتقل می کنند. این کار کشنده و به همان اندازه غیرضروری خواهد بود.